خمار مستی /5/

خمار مستی /5/

همه عمر برندارم سر از این خمار مستی / که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی
خمار مستی /5/

خمار مستی /5/

همه عمر برندارم سر از این خمار مستی / که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

یه چی میخوام بگم نه نیارید توش!



یعنی  بلاگفا همین گاوه است؟  لطفا ادامه مطلب را بخوانید

  
  • اینایی که با این همه عدم مشتری مداری و رعایت فاجعه بار حقوق مصرف کننده هنوزم موندن تو بلاگفا و به حیات خودشون زیر سایه عالیجناب بلاگفا ادامه می دن دقیقا همونایی هستن که از ج ا ا  ناراضین و فحشو می کشن به خار مادر مسئولین نظام ولی تو خونه شون به عیش و نوش از قِبَل موقعیتشون مشغولن و کل ملت رو به...  خلاصه آسه میرن و آسه میان که گربه شاخشون نزنه!

  • دیروز تو یه جلسه کاری بودم پیرامون تهدیدات سایبری، سخنران مدعو که سِمَت دهن پر کنی هم داشت در بخشی از صحبتاش بدون اشاره به نام، به ماجرای بلاگفا اشاره کرد و گفت: به خاطر سهل انگاری بلاگر مزبور در انتخاب سرور هاش و سوتیهای خفن سخت افزاری 5 میلیون از اکانتهای بلاگفا مخدوش یا آسیب جدی دیدن!!! موضوع قابل چشم پوشی نیست! اونقدری مهم هست که در یک جلسه رسمی مطرح بشه اما خود بلاگفا هیچ خبری، اطلاعی، عذرخواهی ئی هیچی!!!! تازه طرف میگفت حالا که اکانتها مخدوش شدن تکلیف متخلفین اینتنتی چی میشه؟ چجوری اونایی که قبلا محتوای مجرمانه داشتن رو دستگیر کنیم هان؟؟؟ حالا با این حساب کی جواب من و شما رو میده؟ هیچکس!
  • خودم هم خوب می دونم که اکثر فعالان ایرانی دنیای مجازی معتقدن که دوران وبلاگنویسی گذشته! ولی چه ربطی داره؟ من وبلاگنویسی رو خیلی شریف تر از این شبکه های موبایلی میدونم و دلایلم رو هم قبلا گفتم! تصمیمم هم اینکه به همین روالم ادامه بدم! حالا با این اوصاف کجا باید بنویسم؟ وردپرس و بلاگ اسپات که اگه فیلتر نبودن شک نکن من از همون وقتا سمت سرور های فارسی نمیومدم ولی متاسفانه اینجوریاست دیگه! هر کاربر اینترنتی مجرم محسوب می شه مگر اینکه سرباز سایبری باشه! در همین راستا هم هرگونه اعتراض من و شما برای داشتن حقوق اولیه ی مجازی صرفن به درد گذاشتن در کوزه و خوردن آب خنکش میخوره!!
  • من اینجا رو قبلا فقط به خاطر استفاده از پیکو فایل ساخته بودم و برا همین به «آسمان وبلاگنویسی» کوچیدم، وگرنه اصلا تعصبی به این قضیه ندارم. اگه کسی بلاگر خارجی با پشتیبانی فونت فارسی می شناسه که فیلتر هم نباشه معرفی کنید همگی باهم کوچ کنیم بریم اونجا، خوب حالا چیکار کنیم؟
 
نظرات 5 + ارسال نظر
فاطیما شنبه 18 مهر 1394 ساعت 20:25 http://afkarebaygani.blogfa.com

راستی از طریق دیگه ای نمیشه شما رو دنبال کرد؟
اینستاگرام؟فیس بوک؟؟؟

داشتن که دارم
حالا یه سر بیا اون طرف به زودی خبر می دم

فاطیما شنبه 18 مهر 1394 ساعت 20:19 http://afkarebaygani.blogfa.com

برای روزهای اوج وبلاگ نویسی و وبلاگ گردی دلمان بسی تنگ است...
با پاسخت به جناب میانسال کاملا موافقم..

معلم کوچولو چهارشنبه 15 مهر 1394 ساعت 20:26 http://moalem-ko0cho0lo0.blogsky.com/

سلاااااام
خوش اومدین به بلاگ اسکای
منم دنبال یه سرویس وبلاگ نویسی خوب و راحت میگشتم که نیافتم.و دقیقا مثل شما به خاطر اینکه وبلاگمو واسه پیکو فایل ساخته بودم اومدم اسکای

به نظرم بلاگفا باید به شدت تحریم بشه.این همه ضرر.این همه مطالب خوبمون (مخصوصا مطالب من که خیلی مفید بود ) پرید

و من عشق وبلاگ نویسی ام

یه سر بیا اینجا رو ببین
قابلیت انتقال مطالب بلاگفا رو هم داره
منتظر نظرت هستم! اینجا یا اونجا؟

http://khomaremasti.blog.ir/

سنگول چهارشنبه 15 مهر 1394 ساعت 07:11 http://sangoul.blog.ir/

یه بدبختیه بزرگ اینجاست که تو این مملکت هیچ چیزی ثبات نداره . یعنی ممکنه امروز صبح بیدار بشیمو ببینیم فلان بلاگر خارجی و حتی محتملا داخلی فیلتر شده یا هزار و یه بامبول دیگه.
بنظرم بهترین راه اینه که همواره یه بکاپ از محتویات سایت یا وبلاگمون داشته باشیم.

ها والا
ببینم blog.ir چطوریاست؟ خوبه؟ بده؟ من با اینجا زیاد خو نمی گیرم! کجا بریم که هم خدا رو خوش بیاد هم بندگانش رو آخه؟؟؟

مرد میانسال دوشنبه 13 مهر 1394 ساعت 22:40 http://www.ansd.blogsky.com

شب بخیر
گل گفتی دوست عزیز من هم زخم خورده بلاگفا لعنتی هستم و چند ماهه اینجا وبلاگ دارم...
موفق باشی...

سلام
من به اینجا حس خوبی ندارم
ولی با این وجود وبلاگنویسی رو ادامه میدم
بعد از حدود 8 سال هنوزم آدمای وبلاگستان رو خیلی بهتر از بقیه ی مجازستان میدونم
این کامنت شما برای من ارزشمنده چون اولین کامنت در خونه جدیدمه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد