خمار مستی /5/

خمار مستی /5/

همه عمر برندارم سر از این خمار مستی / که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی
خمار مستی /5/

خمار مستی /5/

همه عمر برندارم سر از این خمار مستی / که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

سلام دوستان عزیزتر از جان
این کانال را راه اندازی کردم تا همه دوستان به ویژه کسانی که در بلاگرهای دیگه مشغول نوشتن هستن از به روز شدن خمارمستی اطلاع پیدا کنن...
آخه میدونید که با آدرس بلاگ بیان امکان کامنت گذاشتن در بلاگفا وجود نداره!! 
 و به همین دلیل تلگرام راه بسیار خوبی برای مطلع شدن از وضع هم دیگه و اطلاعرسانیه
ولی من هنوز به وبلاگنویسی پایبندم و این دنیا را همچنان دوست تر می دارم
بعد از کلیک روی لینک کانال دکمه join  را لمس کنید و به این کانال بپیوندید
نکته ی قابل اهمیت این که کسی از حضور اعضای دیگر مطلع نمیشه و هویت اعضا فقط برای مدیر و بدون شماره محرز هست...



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد